Výzvy k platbě a daňové doklady

Platíte-li bankovním převodem a nemáte při ruce výzvu k platbě, můžete ji získat následujícími způsoby:

 

Daňový doklad

Je vystaven vždy až ve chvíli přijetí platby na náš bankovní účet. Není možné jej žádat předem. Pro platbu je dostačující výzva k platbě, neboť obsahuje všechny potřebné informace.

Daňový doklad získáte:

  • Po zaplacení automaticky e-mailem.
  • Administraci služeb v sekci Faktury a objednávky.
  • Požadavkem na podpora@banan.cz, kde patřičně identifikujete, který daňový doklad Vám má být zaslán.
  • Pozemní poštou v tištěné podobě, máte-li předplacenu službu zaslání daňového dokladu. V tomto případě daňový doklad obdržíte zpravidla týden od zaplacení.

Nezávazně vyzkoušejte webové stránky zdarma

Klientská sekce pro Vás

Spravujte své domény a hosting pohodlně 24 hodin denně

Kontakt pro zákazníky

Technická podpora

PO-PÁ 8:00-21:00
SO-NE, svátky 9:00-21:00

E-mail: podpora@banan.cz

Online pracovník

Bc. Tomáš Lacina

+420 553 810 250

Online chat

Zvládáme opensource

Na našich serverech jsme ručně ověřili funkci více než 140 opensource systémů, některé z nich nabízíme na jedno kliknutí v administraci.

Hostované domény

9932 domén 8126 1806

Poslední článek - HOMEPAGE PRVKY

Webové stránky a eshop

Zdarma pro každého

Ověřit dostupnost domény
Technická podpora: +420 553 810 250podpora@banan.cz
Technická podpora 800-2100 (SO-NE 900-2100) X
Online pracovník: Bc. Tomáš Lacina
+420 553 810 250
podpora@banan.cz nebo Online chat
Kontaktovat technickou podporu můžete zde
Kontaktovat technickou podporu můžete zde
PO-PÁ 800-2100 (víkendy a svátky 900-2100)