Pěstujeme si závislost?

« zpět na JavaServer Page a Serverlety

banan/img/monkeybrains-30mbps-internet-connection-speed.jpg

Možná se jednoho dne potkají dva lidé a nebudou vědět jak spolu komunikovat protože v dnešním světě kompjůtrů to už nějaký ten pátek funguje tak, že velkou část volného času lidé komunikují přes internetové rozhraní. Prostředky jako je ICQ, Facebook, Skype a mnoho dalších již "pohltilo" milióny lidí, je však pravda, že komunikujeme 100x rychleji než před 100 lety ale je to opravdu přínos pro naší mentální stránku?

Im-1

Stále více zákazníků by upřednostnilo využití internetu a nových technologií přímo v obchodech. Více než polovina nakupujících by uvítala virtuální poradce či porovnávače cen na dotykových obrazovkách. Zákazníci dnes dostupné technologie využívají zejména k porovnávání cen výrobků a k úspoře času. Vyplývá to alespoň z aktuální studie společnosti Cisco.

 Images_2Podle průzkumu chtějí lidé ve Velké Británii a USA mít možnost nakupovat modernějšími způsoby. Obchodníci by podle výsledků výzkumu měli vyjít vstříc technologicky založeným zákazníkům a zkombinovat výhody nakupování prostřednictvím webových stránek s přednostmi nakupování přímo v kamenném obchodě. Mnoho lidí by také ráda využívala možnosti internetu a dalších technologických nástrojů, jako jsou dotykové obrazovky, video prodavači či sociální sítě, přímo v obchodě. Cca 54 procent by si přálo mít v obchodě k dispozici na dotykových obrazovkách porovnávač cen a produktů a recenze ostatních zákazníků. Virtuálního video poradce s přístupem na web by na velkých obrazovkách či tabletech uvítalo 44 procent dotazovaných. 

Podle nedávné studie:

  • 63 procent zákazníků využívá dostupné technologie k tomu, aby našla výrobek za nejvýhodnější cenu.
  • 47 procent dotazovaných lidí využívá technologie, aby ušetřili čas.
  • 25 procent hledá nejkvalitnější produkty.

Jak ze studie vyplývá, většina zákazníků upřednostňuje způsob, kdy si zjistí podrobnosti o výrobcích online namísto toho, aby se o nich poradili s prodavači. Pravděpodobně je to kvůli tomu, že lidé nevěří prodavačům, kteří chtějí prodat a prodat. Jeden ze tří dotazovaných využívá Facebookové stránky obchodů a webové stránky se slevovými kupóny a čtvrtina zákazníků navštěvuje stránky zaměřené na hromadné nakupování, jako je Groupon nebo v České republice jeho obdoba Slevomat.


Studie popsané výše zpracovala společnosti Cisco IBSG Retail a Research & Economics Practice a zúčastnilo se ji 1000 zákazníků ve Velké Británii a USA.



Nezávazně vyzkoušejte webové stránky zdarma

Klientská sekce pro Vás

Spravujte své domény a hosting pohodlně 24 hodin denně

Kontakt pro zákazníky

Technická podpora

PO-PÁ 8:00-21:00
SO-NE, svátky 9:00-21:00

E-mail: podpora@banan.cz

Online pracovník

Jakub Turek

+420 553 810 250

Online chat

Zvládáme opensource

Na našich serverech jsme ručně ověřili funkci více než 140 opensource systémů, některé z nich nabízíme na jedno kliknutí v administraci.

Hostované domény

7625 domén 6373 1252

Poslední článek - HOMEPAGE PRVKY

O
Ověřit dostupnost domény
Technická podpora: +420 553 810 250podpora@banan.cz
Technická podpora 800-2100 (SO-NE 900-2100) X
Online pracovník: Jakub Turek
+420 553 810 250
podpora@banan.cz nebo Online chat
Kontaktovat technickou podporu můžete zde
Kontaktovat technickou podporu můžete zde
PO-PÁ 800-2100 (víkendy a svátky 900-2100)