Vedení společnosti

Připravili jsme pro Vás speciální komunikační kanál, kterým se můžete obrátit přímo na vedení společnosti a sdělit tak případné náměty či návrhy.

K jakému účelu tento komunikační kanál slouží :

  • návrhy a náměty na zlepšení a jakékoliv podnětné příspěvky k poskytovaným službám
  • nejste-li spokojeni s přístupem techniků technické podpory, či pokud se Vám nedostalo odpovědi
  • případy, které nebylo možné uspokojivě vyřešit s technickou podporou

K jakému účelu tento komunikační kanál neslouží :

  • jakékoliv požadavky, které řeší technická podpora
  • obchodní nabídky a jakákoliv obchodní sdělení
  • anonymní e-maily

Vaše podněty se takto dostanou k vedení společnosti, které se jimi bude v nejkratší možné době zabývat.

Automaticky to neznamená, že Vám odpoví přímo vedení společnosti, odpověď můžete očekávat vždy od zodpovědné osoby, většinou vedoucího oddělení.

Jméno a příjmení:
E-mail:
ID klienta:
Doména:
Dotaz na:
Dotaz:

Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel dvanáct a deset 

Nezávazně vyzkoušejte webové stránky zdarma

Klientská sekce pro Vás

Spravujte své domény a hosting pohodlně 24 hodin denně

Kontakt pro zákazníky

Technická podpora

PO-PÁ 8:00-21:00
SO-NE, svátky 9:00-21:00

E-mail: podpora@banan.cz

Online pracovník

Jakub Turek

+420 553 810 250

Online chat

Zvládáme opensource

Na našich serverech jsme ručně ověřili funkci více než 140 opensource systémů, některé z nich nabízíme na jedno kliknutí v administraci.

Hostované domény

9341 domén 7668 1673

Poslední článek - HOMEPAGE PRVKY

Webové stránky a eshop

Zdarma pro každého

Ověřit dostupnost domény
Technická podpora: +420 553 810 250podpora@banan.cz
Technická podpora 800-2100 (SO-NE 900-2100) X
Online pracovník: Jakub Turek
+420 553 810 250
podpora@banan.cz nebo Online chat
Kontaktovat technickou podporu můžete zde
Kontaktovat technickou podporu můžete zde
PO-PÁ 800-2100 (víkendy a svátky 900-2100)