Případová studie Taxi služba

I druhý náš klient provozující taxi službu neměl prostředků nazbyt, do čehož navíc vstoupila covidová krize. Během covidových opatření jsme z tohoto důvodu vedli klientovi reklamní kampaň zdarma. Klient měl zájem o reklamu pouze s voláním na telefonní číslo. Za rok za kampaň utratil 18.375 Kč, což odpovídá denní útratě pouhých 50 Kč. Za tyto peníze klientovi zavolalo se zájmem o jeho služby 739 zákazníků, jeden zákazník tak klienta stál jen 25 Kč. Klient je s průběhem kampaně velmi spokojen.

Závěr

Zdravým jádrem našich klientů jsou malí a střední podnikatelé. A jejich možnostem a potřebám přizpůsobujeme vedení reklamních kampaní. Nikomu neslibujeme modré z nebe, ale snažíme se o reálné výsledky.

  • Základem je kvalitní a dobře nakonfigurována kampaň. Pečlivě nastavíme všechny služby a parametry. Využíváme veškeré možnosti a rozšíření, která Google nabízí, ať již jsou to odkazy na podstránky, popisky, strukturované úryvky, obrázky, telefonní čísla, alternativní znění inzerátů, responzivní inzeráty.
  • Neschováváme se za blíže neurčené vedení kampaní od 10.000 Kč za měsíc na neurčitou dobu, ale vše je nastaveno na vašich účtech a vy jste majitelem všech konfigurací a máte ke všemu plný přístup. Nám platíte pouze jednorázový poplatek za nastavení.
  • Pokud bude z vaší strany následně zájem o vedení vytvořené kampaně, vždy se dle vašich možností domluvíme na hodinovém měsíčním fondu práce.
  • Nechodíme zbytečně s kanónem na vrabce, všechna nastavení jsou individuální a odpovídají velikosti kampaně.
  • Co lze změřit, také změříme. Bez co nejpřesnějšího měření výkonu reklamy nemá prakticky cenu ji ani spouštět.
  • Kampaň vždy začínáme s minimálním rozpočtem, navyšovat se dá vždy. Nikdy našeho klienta "neuvrtáme" do utrácení velkých prostředků bez efektu.
  • Kampaň vždy co nejpřesněji cílíme, ať již se jedná o klíčová slova, lokality, zájmová publika.
  • Neslibujeme. Řečeno jazykem matematiky, to co nabízíme, jsou nutné nikoliv dostačující podmínky. Nikdo vám poctivě neřekne, zda vaše kampaň bude úspěšná nebo nebude. Ale pokud to nezkusíte, nikdy se to nedovíte. My uděláme vše pro to, aby úspěšná byla.