E-maily FAQ

Používám jiného poštovního klienta, než uvádíte v návodu. Co teď?

Nastavení bude obdobné. Důležité je, aby byl nastaven příchozí server jako pop3.banan.cz nebo imap.banan.cz podle toho, zda klient využívá POP3 nebo IMAP.

Jako server pro odchozí poštu potom můžete zadat smtp.banan.cz. Důležité je, aby docházelo k ověření uživatele při odesílání. Tuto volbu určitě během nastavení naleznete.

Nefunguje mi odchozí pošta!

Zkontrolujte nejdříve funkčnost na webmail.banan.cz. Pokud pošta funguje, chyba je nejspíše u Vás. V tomto případě doporučujeme před kontaktem technické podpory (podpora@banan.cz) vyzkoušet změnit port pro odchozí poštu z 25 na 2525. Poskytovatelé internetových služeb často tento port blokují.

Nefunguje mi příchozí pošta!

Opět nejdříve vyzkoušejte webmail.banan.cz. Pokud zde pošta bude fungovat a Vám se nebude nadále dařit poštovního klienta zprovoznit, je potřeba nás kontaktovat na podpora@banan.cz.

Nedošel mi e-mail!

I to se může stát. V tomto případě je potřeba nás kontaktovat na podpora@banan.cz a uvést, odkud, kam šel, přibližný čas odeslání a veškeré další informace, které by nám mohly pomoci v řešení. Samozřejmě se pokusíme dohledat, co se s e-mailem stalo.

Klientská sekce pro Vás

Spravujte své domény a hosting pohodlně 24 hodin denně

Kontakt pro zákazníky

Technická podpora

PO-PÁ 8:00-16:00

E-mail: podpora@banan.cz 

Příjem dotazů probíhá NONSTOP

Online pracovník

Richard Slipek

+420 553 810 250

Online chat

Zvládáme opensource

Na našich serverech jsme ručně ověřili funkci více než 140 opensource systémů, některé z nich nabízíme na jedno kliknutí v administraci.

Hostované domény

7218 domén 6036 1182

Poslední článek - HOMEPAGE PRVKY

O
Ověřit dostupnost domény
Zákaznické centrum: podpora@banan.cz +420 553 810 250 (PO-PÁ 8:00-16:00)NápovědaBlog
Technická podpora: PO-PÁ 800-1600X
Online pracovník: Richard Slipek
podpora@banan.cz
Online chat nebo +420 553 810 250
Kontaktovat technickou podporu můžete zde
Kontaktovat technickou podporu můžete zde
PO-PÁ 800-1600