Zákaznické centrum:

podpora@banan.cz

+420 608 611 883

Kompletní web a eshop Bez starostí

Web, eshop nebo i obojí v rámci tarifu Bez starostí a k tomu:

Více informacíMám zájem

Webové stránky
bez starosti

Potřebujete nový web a nemáte čas na správu obsahu či vkládání novinek? Právě pro Vás je zde webhostingový tarif "Bez starosti"!

Zjistit více

Náš nový
vylepšený eshop

Checete si vyzkoušet náš nový eshopový systém? Není nic jednoduššího než si jej nezávazně zvykoušet!

Vyzkoušet zdarma
slider slider slider

Nakreslíme

grafiku na míru

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit

Naplníme

vašim obsahem

Dostaneme Vás

na Seznam a Google

Měsíčně od X Kč

Kup teď!

Výhodně

Kup ihned

Platební informace

Platební kanály

Nabízíme Vám velmi široký okruh platebních kanálů:

  • bankovní převod na základě výzvy k platbě po zadání objednávky
  • online tlačítkem pro klienty Raiffeisenbank
  • platební kartou VISA / MC

Čísla účtů

Česká rep.   2201504124/2010
Původní účet, nepoužívat   1784664028/5500
Slovensko   2100055868/8330
IBAN (CZ účet)   CZ1655000000001784664028
SWIFT (CZ účet)   RZBCCZPP

Nejčastější dotazy k platbám

  • Zaplatil jsem, ale stále mi nebyla služba spuštěna
    • Příchozí platby zapisujeme v reálném čase. Platíte-li z účtu vedeného u Raiffeisenbank nebo vkládáte peníze přímo na pobočce banky, obdržíte potvrzení o zaplacení během několika minut. Poté dojde k rychlému spuštění služeb. 
    • V případě platby z jiné banky v ČR k zapsání platby dochází zpravidla následující pracovní den. Záleží jen na Vaší bance, kdy platbu odeslala. V tomto případě je nutné vyčkat připsání platby na náš účet.
    • Platíte-li složenkou, je nutné vyčkat až týden, než dojde k připsání platby. Zpravidla se jedná o pracovní 3 dny.
    • Máte-li pochybnosti nebo platba nebyla připsána podle uvedených informací, kontaktujte nás, prosím, na podpora@banan.cz a přiložte potvrzení nebo výpis prokazující odeslání platby. Situaci prověříme a budeme Vás kontaktovat. Dohledání platby zpravidla trvá 1 až 2 pracovní dny.

  • Zaplatil jsem omylem dvakrát nebo mi má být vrácena částka za neuskutečněné služby Kdy můžu částku očekávat na svém účtu?
    • Požadavky na vrácení těchto plateb řeší naše Účetní oddělení individuálně, a to do do 30 pracovních dnů. Po odeslání platby na Váš účet budete informování emailem. Děkujeme za pochopení.

  • Jaký je aktuální konverzní kurz mezi EUR a CZK?
    • 25,06 Kč / 1 Euro (dle kurzu ČNB k 1.1.2011).

  • Jsem zahraniční klient, jak to bude s DPH?
    • V případě, že fakturujeme do země v EU a objednatel není plátce DPH, fakturujeme částku + 20% DPH.
    • V případě, že fakturujeme do země v EU a objednatel je plátce DPH, fakturujeme částku bez DPH. Objednatel je povinen odvést DPH samostatně dle daňových zákonů konkrétní země.
    • V případě, že fakturujeme do země mimo EU, ve které existuje povinnost odvádět DPH, fakturujeme částku bez DPH. Objednatel je povinen odvést DPH samostatně dle daňových zákonů konkrétní země.
    • V případě, že fakturujeme do země mimo EU, ve které neexistuje povinnost odvádět DPH, fakturujeme částku bez DPH. Pro objednatele se jedná o cenu konečnou.
TOPlist banan